משחקי ספין אנד גולד בפוקר 7XL

משחקי ספין אנד גולד בפוקר 7XL – כל המידע

פוקר 7XL הוא סוג של משחק פוקר המציע שני סוגי משחקים – ספין ואנד גולד. בפוסט זה בבלוג נספק מידע לגבי שני המשחקים הללו, לרבות כללי המשחק, סוגי ההימורים, סוגי הזכיות ועוד. כמו כן נספק תיאורים של תמונות נלוות שיוטמעו בפוסט.

מבוא למשחקי ספין ואנד גולד

משחקי ספין ואנד גולד בפוקר 7XL הם דרך מרגשת לשחק פוקר עם חברים. שחקנים יכולים לבחור להמר על משחק ספין או אנד גולד, שכל אחד מהם מציע משחק ייחודי ומרגש. משחק הספין כולל שחקנים מהמרים על התוצאה של גלגל מסתובב, בעוד שמשחק האנד גולד כולל שחקנים מהמרים על התוצאה של הוצאת קלפים. לשני המשחקים חוקים שונים, סוגים שונים של הימורים וסוגים שונים של זכיות, לכן חשוב לדעת את הפרטים לפני המשחק. בנוסף, התמונות הנלוות המוטמעות בפוסט זה יספקו תובנה נוספת לגבי המשחקים הללו.

במשחק ספין, שחקנים יכולים להמר על המספרים או הצבעים בגלגל. בהתאם להימור שלו, שחקן יכול לזכות בכל מקום מפי 3 עד פי 50 מסכום ההימור שלו. באופן דומה, במשחק האנד גולד, שחקנים יכולים להמר על הצבע או הדירוג של קלף שנמשך באקראי. בהתאם להימור שלו, שחקן יכול לזכות בכל מקום מפי 1 עד פי 100 מסכום ההימור שלו.

משחקי ספין ואנד גולד בפוקר 7XL – כל המידע:

משחק סוג משחק הימורים זכיות
סיבוב Spin & Go 0.01 – 10 ₪ 2-1000X
אנד גולד Sit & Go 2 – 500 ₪ 2X – 200X
"ראשים למעלה" 1 נגד 1 2 – 500 ₪ 2X – 200X
טורנירים מרובי שולחנות Multi-Table 2 – 500 ₪ 2X – 200X

חוקי המשחק

הכללים של משחקי ספין וגם אנד גולד בפוקר 7XL זהים – השחקנים חייבים לבצע הימור ראשוני, ולאחר מכן הם מקבלים חמישה קלפים. לאחר מכן השחקנים צריכים להחליט אילו קלפים לשמור ואילו לזרוק. לאחר ההשלכה, המשחק יחלק קלפים חדשים ולשחקן תהיה אפשרות להעלות את ההימור שלו. בסיום המשחק תושווה ידו של השחקן לזו של הדילר ומי שיש לו את היד הגבוהה יוכרז כמנצח.

סוגי הימורים

משחקי ספין ואנד גולד בפוקר 7XL מציעים מגוון אפשרויות הימורים. במשחקי ספין, ההימור המינימלי הוא בדרך כלל זהה לביג בליינד, בעוד שההימור המקסימלי הוא בדרך כלל פי חמישה מהביג בליינד. במשחקי אנד גולד, ההימור המינימלי בדרך כלל זהה לביג בליינד, אך ההימור המקסימלי הוא בדרך כלל פי 10 מהביג בליינד. בנוסף להימורים, שחקנים יכולים גם לבחור להעלות או להעלות מחדש את ההימור, מה שמאפשר להם להגדיל את כמות הכסף שהם מהמרים על יד מסוימת.

סוגי זכיות

פוקר 7XL מציע סוגים רבים של זכיות לשחקנים. במשחק ספין, שחקנים יכולים לזכות עד פי 10 מההימור שלהם. במשחק האנד גולד, שחקנים יכולים לזכות עד פי 250 מההימור שלהם. בשני המשחקים יש מנצחים ומפסידים, ויש לפעול לפי כללי המשחק על מנת לקבוע מי המנצח. קופה הכסף שניתן לזכות בכל משחק נקבעת לפי גודל ההימורים שהוצבו. שחקנים יכולים גם לזכות בנקודות בונוס גם במשחקי ספין וגם במשחקי אנד גולד. נקודות בונוס מוענקות עבור יצירת ידיים מסוימות, כגון בית מלא, ארבע יחידות או סומק מלכותי.

לאחר מכן ניתן להשתמש בנקודות אלו לרכישת פריטים במשחק או לכניסה לטורנירים. בנוסף, שחקנים יכולים לזכות בפריטים מיוחדים או אסימונים על ידי זכייה במשחקי ספין ואנד גולד. ניתן להשתמש בפריטים אלו לקניית פריטים מיוחדים במשחק, כגון סקינים ואווטארים. לבסוף, שחקנים יכולים גם לזכות בפרסים מיוחדים גם במשחקי ספין וגם במשחקי אנד גולד.

פרסים אלה יכולים לכלול כסף, פריטים, או אפילו כניסה לטורנירים. הפרסים המיוחדים מוענקים באופן אקראי לשחקנים בסוף כל משחק, והפרסים יכולים להיות משתלמים למדי. שחקנים צריכים להיות מודעים לכך שהפרסים האלה לא יהיו זמינים בכל המשחקים, ולחלק מסוגי המשחקים עשויים להיות חוקי פרסים שונים. לסיכום, פוקר 7XL מציע סוגים רבים של זכיות לשחקנים.

במשחקי ספין, שחקנים יכולים לזכות עד פי 10 מההימור שלהם. במשחקי אנד גולד, שחקנים יכולים לזכות עד פי 250 מההימור שלהם. ניתן לצבור נקודות בונוס גם על ידי יצירת ידיים מסוימות, וניתן לזכות בפריטים מיוחדים או אסימונים על ידי זכייה במשחקים. לבסוף, שחקנים יכולים גם לזכות בפרסים מיוחדים בסוף כל משחק. כל הזכיות הללו הופכות את פוקר 7XL למשחק מרגש לשחק.

סיכום

פוקר 7XL היא דרך מצוינת עבור כל חובב פוקר לשחק במגוון משחקים. משחק הספין מציע סיכוי לזכות בגדול ללא סיכון ממשי, בעוד שמשחק האנד גולד מתאים יותר למי שמחפש משחק רציני יותר. שני המשחקים מציעים מגוון הימורים, עם תשלומים שונים, לכן חשוב להבין את הכללים ואת סוגי הזכיות לפני המשחק. בנוסף, התמונות הנלוות בפוסט זה בבלוג יכולות לעזור לשחקנים להבין את מושגי המשחק במהירות. בסך הכל, Poker 7XL הוא משחק נהדר לשחק והוא יכול לספק הרבה כיף ובידור.

כדי להתחיל לשחק במשחקי פוקר 7xl בואו לבצע 7xl להפקדה בביט באשראי או בהעברה בנקאית.