חבילות גלישה בחול

3 סיבות מדוע כדאי לשקול גלישה בחול בזמן שהקיץ עדיין עובר

הקיץ מסתיים במהירות. ולמרות שהימים עדיין ארוכים וחמים, אולי כדאי לשקול גלישת חול כל עוד אתה יכול.

זוהי דרך מצוינת ליהנות מהשבועות האחרונים של הקיץ מבלי לבלות יותר מדי זמן בחוץ בשמש. זה גם הרבה יותר זול מיציאה לחופשה. ולבסוף, זו דרך מצוינת להירגע ולהוריד מתח לאחר יום ארוך בעבודה.

הקיץ מגיע לסיומו וכולם יתחילו לחשוב מה לעשות עם שארית ימיהם. אם אתה לא חובב גדול של קור, אז אתה צריך לשקול גלישת חול בזמן שהקיץ עדיין חולף.

גלישת חול הוא ספורט שנוצר בתחילת שנות ה-2000 ומאז הוא צובר פופולריות. הוא משלב גלישה וסנדבורד בפעילות אחת מה שהופך אותו לדרך מושלמת לבלות את זמנכם בחוץ בקיץ הזה.

ישנן שלוש סיבות מדוע כדאי לך לנסות גלישת חול בזמן שהקיץ עדיין חולף:

1) זה זול יותר מענפי ספורט אחרים כמו גלישה או סנובורד

2) אתה יכול לעשות את זה לבד כל עוד יש חול בקרבת מקום

3) זה פחות מסוכן מענפי ספורט אחרים כמו סקי או סנובורד

הקדמה: קצת היסטוריה על גלישת חול

גלישת חול היא טכניקה שפותחה על ידי הצבא בסוף שנות ה-60. הוא שימש במקור לתקשורת חשאית באזורי מלחמה ובאזורים אחרים שבהם היה צורך להסתיר מסרים.

כיום, גלישת חול משמשת חברות על מנת לשלוח הודעות ללקוחותיהן מבלי לדאוג להתגלות על ידי מסנני ספאם, ובו בזמן לא לחשוף את כתובת המייל שלהם.

גלישת חול הוא ספורט חדש שנוצר בטהיטי. זהו שילוב של גלישת חוף וגלישה בחול. הגולש רוכב על החול באמצעות אותן טכניקות כמו על גלים.

הוא הומצא ב-2002 על ידי אלכסנדר יאקובוני וברונו זאנין, שני גולשים מטהיטי שנאלצו למצוא אלטרנטיבה כשלא מצאו גלים לגלוש עליהם.

בפעם הראשונה שהם המציאו את הספורט הזה, הם קראו לו Tahiti Surf, אבל הם שינו את שמו לגלישת חול מאוחר יותר כי זה היה מייצג יותר את מה שהוא באמת.

הזמן הטוב ביותר ללכת לחוף לגלישה בחול ומה לארוז

הזמן הטוב ביותר ללכת לחוף לגלישת חול הוא כאשר הגלים נמוכים וארוכים. הסיבה לכך היא שהחול יהיה רטוב ורופף, כך שיהיה קל יותר להשיג אחיזה.

מה שאתה צריך לארוז תלוי במה שאתה מתכנן לעשות בחוף הים. אם אתם מתכננים ללכת לשחות, הקפידו להביא מגבת וקצת קרם הגנה. אם אתם מתכננים פשוט לשבת בשמש כל היום, וודאו שיש לכם הרבה מים וחטיפים.

גלישת חול הוא ספורט חדש יחסית והוא עדיין לא מאוד מוכר. זוהי פעילות שתוכל ליהנות ממנה עם החברים שלך וגם עם המשפחה שלך, והיא דורשת חומרים ספורים בלבד.

הזמן הטוב ביותר ללכת לחוף הים לגלישת חול הוא כאשר הגלים מגיעים לגובה של שני מטרים לפחות, וזה בדרך כלל בשעות הבוקר או הערב. כדאי גם לארוז מגבת, קרם הגנה ומשקפי שמש.

איזה ציוד/לבוש אתה צריך כשאתה הולך לים לגלישה בחול?

כשאתה הולך לחוף כדי לגלוש בחול, אתה צריך הרבה ציוד וביגוד. תצטרך לוח, שעשוי בדרך כלל מקצף או פיברגלס, אבל יש אנשים שמעדיפים לוחות פלסטיק. תזדקק גם ללונגבורד וסנפירים לכפות הרגליים.
למידע נוסף בתחום של חבילות גלישה בחול נא לגשת לאתר quickbuy.co.il

תזדקק לחליפת רטובה המתאימה למבנה הגוף שלך ולטמפרטורת המים. תרצה גם שעוות גלישה שתעזור באחיזה על הלוח שלך כשהוא רטוב. ואל תשכחו קרם הגנה!

גלישת חול הוא ספורט שמקורו בחופי קליפורניה. זה שילוב בין גלישה לבודיבורד.

הציוד שאתה צריך לגלישת חול תלוי בסוג הגלשן שבו אתה משתמש. אם אתה משתמש בלוח ארוך, תצטרך סנפירים, שעווה ורצועה; אם אתה משתמש בלוח קצר, כל מה שאתה צריך זה סנפירים ושעווה.

מבחינת לבוש, מומלץ לאנשים ללבוש בגדי ים או מכנסיים קצרים עם שומרי פריחה כשהם הולכים לים כדי לגלוש חול, כי הם ייירטבו מהחול.